Активна донка

Больше
13 июнь 2014 10:15 #1 от Едуард
Едуард создал тему: Активна донка
Одразу скажу, що в донній ловлі я профан, але як рибалка, все ж потроху цікавлюсь всіма способами ловлі.

Давно помітив, що якщо мова йде про фідер, то здебільшого ловлять на один. А от якщо про донку, то цей спосіб сприймається як пасивний, тобто виставляють по десятку донок і чекають...

Хотілося б поговорити про донку як активний спосіб ловлі, тобто використання лише однієї донки без зменшення результативності.

Моя думка, що донка, на відміну від фідера здебільшого використовується як пасивна через:
1) Особливості підкормки, що забивається в кормушку.
2) Грубу оснастку.

От я і подумав, що якби замінити прикормку на більш ігрову - на кшталт фідерної, а також використовувати тоншу жилку не тільки на повідцях, то цілком можна активно й успішно ловити лише однією донкою.

Хочу почути ваші думки, друзі!

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
13 июнь 2014 12:31 #2 от kos1906
kos1906 ответил в теме Активна донка
и получится карповик

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

Больше
13 июнь 2014 13:29 #3 от Jeka
Jeka ответил в теме Активна донка

...Давно помітив, що якщо мова йде про фідер, то здебільшого ловлять на один. А от якщо про донку, то цей спосіб сприймається як пасивний, тобто виставляють по десятку донок і чекають...